1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink milk."

"I drink milk."

Çeviri:Ben süt içerim.

October 9, 2014

50 Yorum


selin833469

BEN SADECE CEVABI BÜYÜK HARFLE YAZDIM YANLIŞ KABUL ETTİ


BigemTan

Turkcesini yanina yazdim yanlis dedi...


AhmetKk199

Biz süt içeriz deseydi drinks olurdu değil mi?


GDninPanda

Hayır -s sadece 3.şahıslara geliyor yani he she it'e


evvalYldrm3

We drink milk olurdu


MehmetErka15

Hayır bence olmazdı


berbeyboz

I drink milk dersek doğru dur


Deniz460070

Aynen doğru olur bence


MesutBeki

I m drink milk yazdimm ben icerim dedim ama kabul etmedi ayni degilmi ?


Ares231032

ben içerim I drink demek


ekinergin1

ı am olmuyı ı ypacan o yüzden kabul etmedi


ekinergin1

ı drink milk olacak bir yanlışlığın var ki kabul etmedi


Deniz460070

Yav hehe sana göre çok basittir.


AaAcube

O nasıl bi milk demek ya


ingilizces9

Evet ya aklınız nerde aptallar


Mustafa21118

Ben süt içerim yazıyorum ama olmuyor


Bra161035

Ne dedigini anlamiyurm ki


Hayrullahn4

Ben süt içerim diye yazıyorum kabul etmiyor yanlış diyor.


yaren672160

Ay crink volk diyo fhrhjfhfkrid


oguz883300

Süt içerim cumlesi kabul eder miydi


YorumYapar

M yi içerimdeki m sandın XD


Yasemenhas

"Süt içerim." de kabul edilmelidir.


Mahmut888817

"Ben" yerine "ben" yadım kabul etmedi


ebruuvalc

DOĞRU YAZDIĞIM HALDE YANLIŞ DİYOR


yamur443578

Çok kolay,ama niz yapamıyoruz.


AtaberKing35

Adam milk ı bi garip okumuş ama gerçekten de


sude691

Bende I driks milk anladım


MehmetErka15

Driks değil drink


Vagrantlifee

Milk'in okunuşla yazılışın alakası yok. I drink now Anladım.


MehmetErka15

Dikkatli olman lazım


GDninPanda

Aslında yabancî dizi ve şarkıları dinlersen bir süre sonra anlamaya başlıyorsun. Zaten neredeyse hiç birinin yazılışıyla okunuşunun alakası yok :D


NazYAVUZ1

Ben derken am yazdım yanlış dedi ama benim ben yazarken sizin gibiden yok ondan


mevlutkatr

Mılk derken acayip anlaşılmıyor


beyzayilmaz7

Telaffuzlara alışmanız biraz zaman alabilir. Dublaj yerine altyazılı yabancı dizi veya film izlemenizi öneririm.


MehmetErka15

Sizin aklınız nerede

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.