"Εγώ σ'ευχαριστώ."

Μετάφραση:I thank you.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


wchargin
wchargin

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, εμέις δέν λέμε "I thank you." Λέμε "Thank you." Αν εσείς μιλάτε ελληνικά, μπορείτε να εξηγήσει τι σημαίνει αυτή η πρόταση;

In the United States, we don't usually say "I thank you," but rather just "Thank you." Could a Greek speaker explain what this sentence would mean in context, or how it would be used? (and please correct my spelling/accents!)

πριν από 3 χρόνια

Athazach

Δεν ξέρω

πριν από 8 μήνες

Athazach

Τοκαταλαβα τι λέει

πριν από 8 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.