Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar bir parça peynir kesmişlerdi."

Çeviri:They had cut a piece of cheese.

3 yıl önce

10 Yorum


s.eldemir

2 seçenek doğru birini kabul etmiyor

3 yıl önce

furkanuzumcu

Buradaki "of" un kullanımı nedir? Olmaması neyi değiştirir? Kalıp olması mı?

3 yıl önce

unsalcibram

A piece of cheese: peynir(in) bir parçası. Bir dilim peynir, bir dilim elma gibi ifadeleri a ..... of ...... olarak kullanmamız gerekiyor.

3 yıl önce

sevvalgoc

Neden had kullaniyoruz

3 yıl önce

devranb

kesMISlerDI

3 yıl önce

Siyah.
Siyah.

The a piece of cheese yazılabilir mi ? Eğer yazılamassa nedenini soyleyebilir misiniz ?

3 yıl önce

Viforvendetta

the ve a iki farklı belirteç olduğu için yan yana kullanamıyoruz.

3 yıl önce

FerhanDoan

Neden of kullanıyoruz ?

3 yıl önce

e.korkmaz

one piece yazdım kabul etmedi?!

3 yıl önce

Herculyus

? A piece of ? Kalıp bir ifade olsa gerek

1 yıl önce