Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εσύ δοκιμάζεις ένα φόρεμα."

Μετάφραση:You try on a dress.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


jeanprendiville

You are trying on a dress, νομίζω αύτην την πρόταση είναι επιςής σοστή

πριν από 3 χρόνια

Acrosoph
Acrosoph

I would agree with that!

πριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

It is accepted now. Thanks! :-)

πριν από 3 χρόνια

melou-meli

you try a dress γιατί όχι;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Try σημαίνει προσπαθώ, δοκιμάζω να κάνω κάτι. Ειδικά για τα ρούχα, όταν τα φοράς και δοκιμάζεις να δεις αν σου κάνουν, χρησιμοποιείται το περιφραστικό ρήμα try on.

πριν από 2 χρόνια