1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εσύ δοκιμάζεις ένα φόρεμα."

"Εσύ δοκιμάζεις ένα φόρεμα."

Μετάφραση:You try on a dress.

October 9, 2014

6 σχόλια


jeanprendiville

You are trying on a dress, νομίζω αύτην την πρόταση είναι επιςής σοστή


Acrosoph

I would agree with that!


makmar

It is accepted now. Thanks! :-)


melou-meli

you try a dress γιατί όχι;;


D_..

Try σημαίνει προσπαθώ, δοκιμάζω να κάνω κάτι. Ειδικά για τα ρούχα, όταν τα φοράς και δοκιμάζεις να δεις αν σου κάνουν, χρησιμοποιείται το περιφραστικό ρήμα try on.


uoLL8

Ευχαριστώ Κλεάνθης

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.