"Εσύ δοκιμάζεις ένα φόρεμα."

Μετάφραση:You try on a dress.

October 9, 2014

6 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

jeanprendiville

You are trying on a dress, νομίζω αύτην την πρόταση είναι επιςής σοστή

October 9, 2014

Acrosoph

I would agree with that!


makmar

It is accepted now. Thanks! :-)


melou-meli

you try a dress γιατί όχι;;


D_..
Mod

    Try σημαίνει προσπαθώ, δοκιμάζω να κάνω κάτι. Ειδικά για τα ρούχα, όταν τα φοράς και δοκιμάζεις να δεις αν σου κάνουν, χρησιμοποιείται το περιφραστικό ρήμα try on.


uoLL8

    Ευχαριστώ Κλεάνθης

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.