"O sevimli mi?"

Çeviri:Is he pretty?

4 yıl önce

22 Yorum


aybars.sog

That şu anlaminda kullanilmiyor mu

4 yıl önce

lknur989586

Pretty interesting oldukça ilginç demekti pretty'nin iki anlamı mı var yoksa kullanım yerine göre değişiyor mu

2 yıl önce

ftmbrkk

That neden kullanıldı acaba

3 yıl önce

mauzeof

he ve she daha anlamlı olur

3 yıl önce

AlperCan0

Is he cute dedim doğru demiş olmadım mı

3 yıl önce

Aykut389696

That neden kullanıldı she yada he varken ?

2 yıl önce

HsynSmr

"O" derken neyi kastettiği belli olmadığı için, genel bir anlam olarak "That" kullanıldı.

2 yıl önce

ssarathecat

"pretty" bayanlar içinde kullanılıyor elbiseler içinde farkı nasıl anlayabiliriz?

3 yıl önce

emir88388

Turkcedede oyle degil mi "güzel,hoş" hem nesnelerde hem canlilarda kullaniliyor

2 yıl önce

ssempaticc

Is she sweet. Kabul ediyor

3 yıl önce

HsynSmr

Is it cute?

3 yıl önce

Sla639463

Pretty güzel demek ama

2 yıl önce

denizkurtu

Pretty şirin demek daha uygun oluyor

2 yıl önce

ilksen5

Sevimli veya sirin mi baglac gibi

2 yıl önce

ilksen5

Mi baglaci anlaminda olabilir

2 yıl önce

iitenbilen

It is pretty neden kabul edilmedi?

Is it pretty ile ne farki var? Is it pretty dogrusu yaziyor

2 yıl önce

semanur2005

ben she yazdım kabul etmedi he olması gerekiyomuş ama zaten kendi o nun anlamına she de yazmış

2 yıl önce

sinbad60

She is neden olmadı.

1 yıl önce

TolgaMert1

She is pretty interesting de pretty ilginç demekti bu cümlede ise şirin demek yani 2 anlamımı vardır?

1 yıl önce

damla633062

Cute şirin sevim tatlı demek deyil mi

1 yıl önce

Seyma65

Pretty nin olayı ne cozemedim. Az önce oldukça anlamındaydı simdi sıfat olarak kullanılıyo

1 yıl önce

Seyma65

That bu demek deil mi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.