1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The fall"

"The fall"

Çeviri:Sonbahar

October 10, 2014

17 Yorum


tarikcelikel

fall düşmek anlamına geliyor evet sonbahar'da yaprakların düşmesinden aklınıza gelsin amerikn ingilizcesi :))


KenanKARAG1

autumn sonbahar diye öğretildi bize. şimdi bir de başımıza fall çıktı.


Barisgndgdu

Kelime haznenizi genişletirken kendinizi bir kelime ile sınırlamayın, daima o kelimenin eş anlamlısına ve başka anlamlarına da bakınız. Bu, haznenizi daha da genişletecektir. ;)


sekipbenli

nasıl bu kadar dil öğreniyosunuz


StellaMerlo

Türkçede sonbahar=güz, ingilizcede de autumn=fall eş anlamlısı olur.Aynı zamanda fall kelimesi bir kalıpla yani ''fall in love'' ile kurulduğunda ''aşık olmak'' anlamı ve bir de tek olarak (fall) kullanıldığında 'düşmek' anlamı taşır.Yani cümlenin anlamına göre fall kelimesi değişir.


eko121231

Düşüş yazdım kabul etti


tolgaymngn

Mesela fall in love aska dusmek,asik olmak anlaminda kullanilir


vvsey

Bu kurs amerıkalı ingilizce öğretiyor. "Amerikalıca" sonbahar, "fall". İngilizce, "autumn". Çok böyle fark/ayrım var. Amerıkalı ingilizce öğrendiğinizi bilin.


sinem281

Amerikalı ingilizce değil "amerikan ingilizcesi"


vvsey

Ah, evet, teşekkürler. Amerikan ingilizcesi.


artugyuceler

Fall dusmek anlaminda tears dont fall goz yaslarin dusmez demekki ayni zamanda farkli kullanimlarida varmis


tolgaymngn

Sonbaharin iki anlami var fall ve autum fall ayni zamanda dusmek dusus anlaminda da kullanilir


A.T003

PT22BS kulübüne gelin


Beren445333

Sonbaharla Güz bizim dilimizde eş anlamlı.Onların dilinde de Foll ile Autumn eş anlamlı.


Smart0Man

Sanki defol diyor :)


kenan8281

O ne saçma bir telaffuz. Bazı kelimeleri hiç anlayamıyorum...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.