"The fall"

Çeviri:Sonbahar

4 yıl önce

23 Yorum


KenanKARAG1

autumn sonbahar diye öğretildi bize. şimdi bir de başımıza fall çıktı.

3 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

Kelime haznenizi genişletirken kendinizi bir kelime ile sınırlamayın, daima o kelimenin eş anlamlısına ve başka anlamlarına da bakınız. Bu, haznenizi daha da genişletecektir. ;)

2 yıl önce

sekipbenli

nasıl bu kadar dil öğreniyosunuz

7 ay önce

Beren445333

Kolay da ondan

2 ay önce

StellaMerlo

Türkçede sonbahar=güz, ingilizcede de autumn=fall eş anlamlısı olur.Aynı zamanda fall kelimesi bir kalıpla yani ''fall in love'' ile kurulduğunda ''aşık olmak'' anlamı ve bir de tek olarak (fall) kullanıldığında 'düşmek' anlamı taşır.Yani cümlenin anlamına göre fall kelimesi değişir.

2 yıl önce

lila720485

Tesekurler

1 yıl önce

Muslima925397

Ayn

9 ay önce

tarikcelikel

fall düşmek anlamına geliyor evet sonbahar'da yaprakların düşmesinden aklınıza gelsin amerikn ingilizcesi :))

3 yıl önce

eko121231

Düşüş yazdım kabul etti

3 yıl önce

SezinYce

Fallın üstüne basarsan ilk sonbahar geliyo

2 yıl önce

tolgaymngn

Mesela fall in love aska dusmek,asik olmak anlaminda kullanilir

3 yıl önce

artugyuceler

Fall dusmek anlaminda tears dont fall goz yaslarin dusmez demekki ayni zamanda farkli kullanimlarida varmis

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Bu kurs amerıkalı ingilizce öğretiyor. "Amerikalıca" sonbahar, "fall". İngilizce, "autumn". Çok böyle fark/ayrım var. Amerıkalı ingilizce öğrendiğinizi bilin.

3 yıl önce

sinem281

Amerikalı ingilizce değil "amerikan ingilizcesi"

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Ah, evet, teşekkürler. Amerikan ingilizcesi.

3 yıl önce

tolgaymngn

Sonbaharin iki anlami var fall ve autum fall ayni zamanda dusmek dusus anlaminda da kullanilir

3 yıl önce

umutcoskun

Düşmek yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Düşmek fiili "fall"; fakat burada başında "the" olmasından isim olarak kullanıldığını anlıyoruz. The fall=düşüş.

2 yıl önce

umutcoskun

Hmm, anladım teşekkürler! :)

2 yıl önce

metehanK1

autumn diye soylendi fall ne is

1 yıl önce

metehanK1

bir de ben amerikadayim birazcik tavsiye lutfen

1 yıl önce

A.T003

PT22BS kulübüne gelin

10 ay önce

Beren445333

Sonbaharla Güz bizim dilimizde eş anlamlı.Onların dilinde de Foll ile Autumn eş anlamlı.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.