"Thefall"

Çeviri:Sonbahar

4 yıl önce

44 Yorum


tarikcelikel

fall düşmek anlamına geliyor evet sonbahar'da yaprakların düşmesinden aklınıza gelsin amerikn ingilizcesi :))

3 yıl önce

KenanKARAG1

autumn sonbahar diye öğretildi bize. şimdi bir de başımıza fall çıktı.

4 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

Kelime haznenizi genişletirken kendinizi bir kelime ile sınırlamayın, daima o kelimenin eş anlamlısına ve başka anlamlarına da bakınız. Bu, haznenizi daha da genişletecektir. ;)

2 yıl önce

sekipbenli

nasıl bu kadar dil öğreniyosunuz

10 ay önce

Beren445333

Kolay da ondan

5 ay önce

StellaMerlo

Türkçede sonbahar=güz, ingilizcede de autumn=fall eş anlamlısı olur.Aynı zamanda fall kelimesi bir kalıpla yani ''fall in love'' ile kurulduğunda ''aşık olmak'' anlamı ve bir de tek olarak (fall) kullanıldığında 'düşmek' anlamı taşır.Yani cümlenin anlamına göre fall kelimesi değişir.

2 yıl önce

lila720485

Tesekurler

1 yıl önce

Muslima925397

Ayn

1 yıl önce

Emir436964

Hakkaten amk

1 yıl önce

sekipbenli

:) vallaha

10 ay önce

eko121231

Düşüş yazdım kabul etti

4 yıl önce

SezinYce

Fallın üstüne basarsan ilk sonbahar geliyo

2 yıl önce

tolgaymngn

Mesela fall in love aska dusmek,asik olmak anlaminda kullanilir

4 yıl önce

Yeimil2

O fell in love degil mi?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Fell": fall fiilinin 2. hali. Mesela

He falls in love.= O aşık olur. (Aşka düser )
She fell in love.= O aşık oldu. (Aşka düştü)

2 yıl önce

artugyuceler

Fall dusmek anlaminda tears dont fall goz yaslarin dusmez demekki ayni zamanda farkli kullanimlarida varmis

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Bu kurs amerıkalı ingilizce öğretiyor. "Amerikalıca" sonbahar, "fall". İngilizce, "autumn". Çok böyle fark/ayrım var. Amerıkalı ingilizce öğrendiğinizi bilin.

3 yıl önce

sinem281

Amerikalı ingilizce değil "amerikan ingilizcesi"

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Ah, evet, teşekkürler. Amerikan ingilizcesi.

3 yıl önce

tolgaymngn

Sonbaharin iki anlami var fall ve autum fall ayni zamanda dusmek dusus anlaminda da kullanilir

4 yıl önce

A.T003

PT22BS kulübüne gelin

1 yıl önce

Beren445333

Sonbaharla Güz bizim dilimizde eş anlamlı.Onların dilinde de Foll ile Autumn eş anlamlı.

5 ay önce

umutcoskun

Düşmek yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Düşmek fiili "fall"; fakat burada başında "the" olmasından isim olarak kullanıldığını anlıyoruz. The fall=düşüş.

2 yıl önce

umutcoskun

Hmm, anladım teşekkürler! :)

2 yıl önce

Pnarxc

Güz yazdım yanlış cevap dedi

2 yıl önce

incikin_
incikin_

İsterseniz rapor edin; eklenebilir.

2 yıl önce

AliOsmanEL2

The fall

2 yıl önce

melisbusra12446

Fall ile autumun eş anlamlı değil mi

1 yıl önce

metehanK1

autumn diye soylendi fall ne is

1 yıl önce

metehanK1

bir de ben amerikadayim birazcik tavsiye lutfen

1 yıl önce

a.suleymanozcan

Eşanlamlı sözcük.

1 yıl önce

borak1

the fall iyi flmdi

3 yıl önce

mhmtalizm

fall ve The fall arasında fark var. Düşüş değil.

3 yıl önce

feyzapolat98

bu nebicim okuyor ya bn the fog anladim

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Sonbahar çağrışım yapmıştır:)
fog:: sis

2 yıl önce

HandeSude

Fall kelimesi aynı zamanda şelale demek degil miydi?

4 yıl önce

eyup78

Bildiğim kadarıyla waterfall şelale demek

4 yıl önce

sonay_12

Fall sonbahar demek waterfall selale

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynen, "Niagara Falls/Niagara şelaleleri" Yanlız böyle yalın halde tek bir şelale için "the fall" kullanıldiğına pek rastlamıyorum nedense. Şelaleler topluluğu için görüyorum hep. Belki anlam karmaşası olmasın diyedir.

2 yıl önce

karizmatik.89

Son bahar autumn demektir bu sacmalik

4 yıl önce

sonador793751

Peki madem saçmalik ozaman bana yüz kelimesinin anlamını söylermisiniz

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Amerikada güz dönemi yerine "fall semester"; sonbahar modası için "fall fashion" denir. Bu kullanım istisna değil; karşınıza çıkabileceğo daha bir sürü yer var.

2 yıl önce

sekipbenli

çok fazla dil

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.