Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I will let the dog eat."

Μετάφραση:Εγώ θα αφήσω τον σκύλο να φάει.

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


thannos3

Έγραψα (τον) σκύλο και το πήρε για λάθος!Ηθελε (το). Διορθώστε το παρακαλώ.

πριν από 2 χρόνια

diamag

Κι εμένα και γενικά έχει πολλά τέτοια "λάθη" ...

πριν από 1 χρόνο

marthreiro

ναι κι εμένα

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Here the sense is I will leave the dog to eat αφίνω but I think many English speakers would understand this to mean I will allow the dog to eat which is επιτρέπω. Ι think both should be accepted.

πριν από 3 χρόνια

dimitrisliberis

θα ήθελα να μάθω όλους τους χρόνους ενεστώτα, αόριστο, μέλλοντα, παρακείμενο, παρατατικό, συντελεσμένο μέλλοντα κλείνοντας με κάποιο ρήμα

πριν από 3 χρόνια