1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I will let the dog eat."

"I will let the dog eat."

Μετάφραση:Εγώ θα αφήσω τον σκύλο να φάει.

October 10, 2014

6 σχόλια


thannos3

Έγραψα (τον) σκύλο και το πήρε για λάθος!Ηθελε (το). Διορθώστε το παρακαλώ.


diamag

Κι εμένα και γενικά έχει πολλά τέτοια "λάθη" ...


marthreiro

ναι κι εμένα


jeanprendiville

Here the sense is I will leave the dog to eat αφίνω but I think many English speakers would understand this to mean I will allow the dog to eat which is επιτρέπω. Ι think both should be accepted.


dimitrisliberis

θα ήθελα να μάθω όλους τους χρόνους ενεστώτα, αόριστο, μέλλοντα, παρακείμενο, παρατατικό, συντελεσμένο μέλλοντα κλείνοντας με κάποιο ρήμα


GEORKAL

θα αφησω τον σκυλο να φαει και το εγω θα αφησω τον σκυλο να φαει πεστε μου που διαφερουν ;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.