"I will say this to the teacher."

Μετάφραση:Εγώ θα το πω αυτό στο δάσκαλο.

πριν από 4 χρόνια

7 σχόλια


Robin_Niko

στο δάσκαλο, όχι στον δάσκαλο (λεπτομέρεια μεν, αλλά όχι να μας βγάζετε και λάθος)

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

Hi Ssurprize, I am a little confused now. As you already explained in another note, the most recent grammar books retain the ν in τον, στον, έναν before a masculine sing. noun in order to avoid any confusion with neuter nouns preceded by το στο ένα. But no change was made to the sentence ? Are you accepting both? Thanks

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, both forms are accepted.

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Many thanks for clarifying that.

πριν από 2 χρόνια

dimitra1951

στο δάσκαλο όχι στον δάσκαλο

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Συμφωνώ αλλά έχω μπερδευτεί λίγο, επειδή τα καινούρια βιβλία γραμματικής δηλώνουν ότι "στον γραπτό λόγο, το τελικό ν διατηρείται πάντα στον ενικό του αρσενικού οριστικού και αόριστου άρθρου (τον/στον, έναν) για να αποφεύγεται η σύγχυση με το ουδέτερο οριστικό και αόριστο άρθρο (το/στο, ένα)." (Παράθεση από βιβλίο γραμματικής ΣΤ' δημοτικού)

πριν από 3 χρόνια

dimitra1951

Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

πριν από 3 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.