"Цей кіт їсть свою їжу."

Переклад:The cat eats its food.

4 роки тому

17 коментарів


vova.ua

а чому The cat eats its food,а не the cat eats his food

3 роки тому

Sergey_Sh
Sergey_Sh

Тому що "кіт" це тварина, а з тваринами треба вживати Its. :)

3 роки тому

YanitaMoroz

але its вживається для неживих предметів

3 місяці тому

Nanjo_VII

Чому не this cat?

3 роки тому

Sofiya640359

я написала так само як і ви, але в мене все зарахувало. Може помилка не в цьому.

8 місяців тому

UQ7c

тут два варіанти

3 роки тому

profit4fam

Підтримую! На мою думку обидва вірні

2 роки тому

novostavsky

The cat eats its meal

4 роки тому

Som4uk

meal це порція їжі (перше, друге, компот=))

3 роки тому

Valdub.com

Порція це portion

2 роки тому

Sofiya640359

meal перекладається як процес в їжі.

8 місяців тому

DianaSar0

Вибрала "The cat eats its food." пише що неправильно.Чому?

2 роки тому

Yuri.Kaminski

Тому що треба вибирати всі вірні відповіді, а їх було дві: "this cat" i "the cat"

2 роки тому

YarikNaroz

Чому воно читає сіет

10 місяців тому

eOXw3

Мені пише що the cat не правильно

2 роки тому

12Kristi

В мене також

10 місяців тому

Dashakhami

Приєднуйтесь до нашого клубу! (CRPJH7)

5 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.