A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A vasárnapjai privátok."

Fordítás:Her Sundays are personal.

0
3 éve

5 hozzászólás


temea1

a privát, az " private" nem pedig "personal", vagy nem így van?

1
Válasz3 éve

StanczRoza

ez igy igaz. Probalj te igy forditani ,nem fogadja el

0
Válasz3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Egyáltalán: mit jelent ez a mondat? Jelent ez a mondat valamit? Milyen helyzetben használható?

0
Válasz3 éve

AttilaPula1

A vasárnapjai magánjellegűek. De a Duolingos gyakorlat végett maradt a közel szószerinti, azt elfogadja.

0
Válasz3 éve

EszterKaku

Ez igy rossz a her jó de a his nem. Mikor ugyanazt jelent!!!!!

0
Válasz6 hónapja