"A vasárnapjai privátok."

Fordítás:Her Sundays are personal.

4 éve

5 hozzászólás


temea1

a privát, az " private" nem pedig "personal", vagy nem így van?

4 éve

StanczRoza

ez igy igaz. Probalj te igy forditani ,nem fogadja el

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Egyáltalán: mit jelent ez a mondat? Jelent ez a mondat valamit? Milyen helyzetben használható?

3 éve

AttilaPula1

A vasárnapjai magánjellegűek. De a Duolingos gyakorlat végett maradt a közel szószerinti, azt elfogadja.

3 éve

EszterKaku

Ez igy rossz a her jó de a his nem. Mikor ugyanazt jelent!!!!!

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.