"Copiii mei aleargă."

Traducere:My children run.

October 10, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


imkewin

Eu am pus kids))


rahelacoco

De ce este children si nu childrens ? Traducerea era "copiii mei "


dilez

"Childrens" nu e corect niciodată, se folosește "child" la singular și "children" la plural.


ioana101882

children înseamnă copii, deoarece este pluralul de la child (copil)


IonelaVasi

In aceata propozitie cuvantul alearga nu a fost invatat in lecti


premiumwp.ro

de ce My children's running ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.