"Onun güzel bir sesi var."

Çeviri:He has a beautiful voice.

4 yıl önce

13 Yorum


Lalegs

Her voice is beautiful olmazmı

3 yıl önce

Dilara924399

"Onun sesi güzel" anlamında sizin cümleniz. Fakat burada bariz bir have/has yapısı var

3 yıl önce

OzhaeN

Seceneklerde hata var.

3 yıl önce

SinanYorul

"He has a good sound " yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Keremarangoz

Bana da aynisini yapti

2 yıl önce

HatraKabak

Yanlış

2 yıl önce

Gamze528163

She dedim kabul etmedi

2 ay önce

Hisar34
Hisar34

good sound olmaz mıydı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

insanların "voice"ı, diğer şeylerin (mesela müzik aletlerinin) "sound"u olur. yani "he has a beautiful sound" olmaz

4 yıl önce

Ne6ahat

Çok teşeklürler Selcen Hanım.

2 yıl önce

f.ergor

He has a beautiful sound kabul etmedi. Düzeltilmesi lazım. İnsanların da güzel sesi olabilir

2 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

Neden she veya he değil de it kullandı

2 yıl önce

Gamze528163

Bendede she kullandi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.