1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The studies are in English."

"The studies are in English."

Çeviri:Çalışmalar İngilizcedir.

October 10, 2014

14 Yorum


brsaskn

Çalışmalar ingilizce dilindedir ? O_o olur muydu acep?

October 16, 2014

umuttomucco

Kurduğunuz cümle Türkçede de yanlıştır. "İngilizce dili" anlatım bozukluğudur.

December 21, 2014

wuliaodemelis

'The' değil de daha çok 'this' diyor gibi

May 24, 2015

Dr.Elshad

Eğer studies diyorsak 'these' kullanılması gerekir.

July 16, 2018

violetanka

"Çalışmalar ingilizce dilindedir." de uygun bence. Anlatım bozukluğu konusuna çok takılmamak lazım.

September 23, 2015

gozdems

"the studies are english" olması gerekmiyor mu? "in" neden var

October 10, 2014

Viforvendetta

"çalışmalar ingilizdir" gibi oluyor öyle.
"the studies are british/english"

October 11, 2014

ElshanSafixanov

Neden "in" English?

April 15, 2015

emreozupek

Özne çoğul olduğuna göre these olması gerekmez mı

April 15, 2016

slhirmk

Çalışmalar İngilizcedir. Araştırmalar İngilizcedir. İncelemeler İngilizcedir. En azından bu üçünün de doğru olması lazım. İngilizce'de her kelimenin tek bir anlamı yoktur birçok anlamı olur şunu bi anlatabilsem!

July 1, 2016

nesli21187

8

January 31, 2019

ubydllHi.mZoe

Yine saçma bir cümle ile karşınızdayız

September 27, 2017

Meral624483

''Çalışmalar İngilizcedir'' diye yanıtlamama karşın doğru kabul etmedi.

March 19, 2018

Serhatos1992

Study fiili ozne halinde oldugu icin gerund haline getirilmedi gerekmiyor mu? Studying ya da to study

November 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.