1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The studies are in English."

"The studies are in English."

Çeviri:Çalışmalar İngilizcedir.

October 10, 2014

14 Yorum


brsaskn

Çalışmalar ingilizce dilindedir ? O_o olur muydu acep?


umuttomucco

Kurduğunuz cümle Türkçede de yanlıştır. "İngilizce dili" anlatım bozukluğudur.


wuliaodemelis

'The' değil de daha çok 'this' diyor gibi


Dr.Elshad

Eğer studies diyorsak 'these' kullanılması gerekir.


violetanka

"Çalışmalar ingilizce dilindedir." de uygun bence. Anlatım bozukluğu konusuna çok takılmamak lazım.


gozdems

"the studies are english" olması gerekmiyor mu? "in" neden var


Viforvendetta

"çalışmalar ingilizdir" gibi oluyor öyle.
"the studies are british/english"


emreozupek

Özne çoğul olduğuna göre these olması gerekmez mı


slhirmk

Çalışmalar İngilizcedir. Araştırmalar İngilizcedir. İncelemeler İngilizcedir. En azından bu üçünün de doğru olması lazım. İngilizce'de her kelimenin tek bir anlamı yoktur birçok anlamı olur şunu bi anlatabilsem!


ubydllHi.mZoe

Yine saçma bir cümle ile karşınızdayız


Meral624483

''Çalışmalar İngilizcedir'' diye yanıtlamama karşın doğru kabul etmedi.


Serhatos1992

Study fiili ozne halinde oldugu icin gerund haline getirilmedi gerekmiyor mu? Studying ya da to study

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.