1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a radio and a compute…

"I have a radio and a computer."

Çeviri:Bir radyom ve bir bilgisayarım var.

October 11, 2014

35 Yorum


ahmethulusikmrc

Benim bir radyom bir de bilgisayarım var dedim kabul etmedi.


noCry4376

Bir radyo bir bilgisayarım var
Kabul etmedi


onur23979

"M" harfini koymamışsında ondan olmalı


yagmurilhan

De dediğin için Ahmet Hulusi


onur23979

Bir koyman gerekirdi


Yamil497892

Aynen bendede aynı...


smailSefer

Doğru olanı: Bir radyom ve bir bilgisayarım var.


onur23979

Ynlız bazılarında doğru kabul etmiyormuş


isa660621

Arada "ve" anlamında ki "and" kelimesinin çevirisini yazmamışsınız.


EbrarYakut

Bende kabul etti. •• ∆


H10Au

Bir bilgisayarım ve bir radyom var dedim kabul etmedi


onur23979

Neden etmedi ben öyle yazdım oldu


erkantaylan

Benim bir bilgisayarım ve radyom var.'ı farklı şekilde ingilizceye çevirin de göreyim :) şıklar daha esnek olmalı veya birden fazla cevap hakkımız olmalı.


binnazo

Radyom var ile radyoya sahibim aynı anlam taşır.


nzmturkan

Benim bir radyom ve bilgisayarım vardır. Yazdim ve kabul etmedi. Var demem gerekirmis, yanlış buluyorum bu duzeltmeyi.


UnkownDJ

Bende bir radyo ve bir bilgisayar var yazdım olmadi, nedendir?


duru510164

Benim bir bilgisayarim ve radyom var dedim kabul etmedi demek ki sira onemli


aysemeryemd...

Bir bilgisayarım ve bir radayom var dedim kabul etmedi


aysemeryemd...

Demekki bir radyom ve bilgisayarım yokmuş (NERDEN ANLADIYSA)


ixirix

Bir radyo ve bir bilgisayar sahibiyim, de denebilir.


nilsuergul.67

Gizli özne ben var doğru


MelodiSeda

Bilgisayarım ve radyom var niye olmuyor??


_furkan14_

Sayı belirtmelisin.


DilanAkso1

Bir bilgisayarım ve bir radyom var da aynı şey.


Davut1453Alemdar

Bir demezsek olmuyor mu


YusufAksoy6

I have a radio in the computer olarak algıladım seslendirmeyi oneymiş öyle


Ercan575350

Bende bir radyo ve bir bilgisayar var dedim. Kabul etmedi


veli127035

Radyom olmasi lazım


zgr137829

Evet aynısını yazıyorum


Hilmi794221

Benim bir radyom ve bir bilgisayarım var dememe rağmen neden yanlış kabul edildi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.