A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He drinks milk."

Fordítás:Tejet iszik.

3 éve

14 hozzászólás


kriszmartin

Alig értem

3 éve

Ricsi936198

Mert így kellet leírní he drinks milk

2 éve

Sasuke94

(Ő) iszik tejet. Mièrt korlátoz le?

3 éve

BajcsyBett

Fuck

3 éve

AnnaLucaKi

Nem is hagytam ki szot

2 éve

mohcs22

Most ez nem jó? "Iszik tejet"

2 éve

Szabados-M

Oimkskkwkal

1 éve

Szabados-M
<pre>P </pre>
1 éve

ErzsbetAnu

Tejet iszik. Ez a jó válasz. Miért nem enged tovább?

1 éve

Zaza19112
Zaza19112

Azért mert a HE szót mindig egy ő - vel kell min. Helyettesíteni. Ha a fene fenét eszik is. Ezek az angol nyel szépségei

1 éve

ErzsbetAnu

Köszi

1 éve

ErzsbetAnu

Én jól válaszolok de nem enged tovább. Kérem segítsenek. S.O.S

1 éve

Tomi515584

Ez jó!

1 éve

BndeBoglrk

Tej helyett azt írtam hogy water xd

5 hónapja