"She eats bread."

Tłumaczenie:Ona je chleb.

October 11, 2014

8 komentarzy


maciekgorski.pl

Dl. Eats???

October 11, 2014

yuioyuio

Do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę -s w 3. osobie l. pojedynczej.

October 11, 2014

natalka200

Bo: He, She It To do czasowników dodaje się literę S

April 16, 2016

Wiktoria542819

Powinno być -,, Ona je chleb " tak dla tych których nie wiedzieli :)

February 17, 2018

Ignacy402627

Dlaczego duolingo się tak zacina na androidzie.jary.

October 13, 2017

ucja22735

Napewno ktoś to wie

March 11, 2019

Malwina549570

Dlaczego przed bread nie stawiamy "a"?

January 30, 2019

ucja22735

Mam mały problemik jak mówię normalnie to źle ,a jak piskliwym głosem od razu dobrze.

March 11, 2019

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.