Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She eats bread."

Tłumaczenie:Ona je chleb.

3 lata temu

9 komentarzy


maciekgorski.pl

Dl. Eats???

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę -s w 3. osobie l. pojedynczej.

3 lata temu

natalka200

Bo: He, She It To do czasowników dodaje się literę S

2 lata temu

lola596184

Bo to jest 3 osoba liczby pojedyńczej i do niej dodaje sie końcówke "S"

3 miesiące temu

Ignacy402627

Dlaczego duolingo się tak zacina na androidzie.jary.

10 miesięcy temu

wojtaz4

no nie

9 miesięcy temu

Wiktoria542819

Powinno być -,, Ona je chleb " tak dla tych których nie wiedzieli :)

5 miesięcy temu

Adrianek113261

Elementy

3 miesiące temu

Adrianek113261

Tyg

3 miesiące temu

Powiązane dyskusje