"She eats bread."

Tłumaczenie:Ona je chleb.

4 lata temu

8 komentarzy


maciekgorski.pl

Dl. Eats???

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Do czasownika w czasie teraźniejszym dodajemy końcówkę -s w 3. osobie l. pojedynczej.

4 lata temu

natalka200

Bo: He, She It To do czasowników dodaje się literę S

2 lata temu

Wiktoria542819

Powinno być -,, Ona je chleb " tak dla tych których nie wiedzieli :)

8 miesięcy temu

Ignacy402627

Dlaczego duolingo się tak zacina na androidzie.jary.

1 rok temu

wojtaz4

no nie

1 rok temu

Adrianek113261

Elementy

6 miesięcy temu

Adrianek113261

Tyg

6 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.