1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The lecture starts at five."

"The lecture starts at five."

Çeviri:Ders beşte başlar.

October 11, 2014

18 Yorum


F.KARA

" lecture" kelime kökü itibari ile fransızcadır neden lesson kullanılmaz ?


Nuh550115

5 i kabul etmedi nomissiz


GokalpOkan

beşte ders başlar...


SoneStarJ

Lesson ile Lecture un farkı ne?


vvsey

Lecture - üniversitede profesör öğrencilere konuşur. Bir sunum olabilir belki.

Lesson - kurstan bir ünite. Öğrenmek için bir ünite. Kitabimda birçok lesson var. Artık sekizinci lesson okurum. Burada Duolingo'da lesson'ler var. Şimdiki lesson, "Eğitim".


Rftyklmz

ben ingilizce hocama sordum bunu üniversitede şu an burada yaptığımız ders bir lecture demişti çok kullanılan bir kelime değil anladığım kadarıyla


Muzaffer474439

Sanki İngiliz edebiyatı şairleri yetiştiriyorlar Bize sıradan bir ingilizin bildiği İngilizce yeter

Biz bir İngilizce Türkçe öğretecek olsak makber den mi başlarız öğretmeye


cezayirli

Konferansı nasıl kabul etmez


mburak07

Lesson dan farki nedir


ece184812

Beste ders baslar kabul edilmeli


Hasankszol

ders saat 5 de başlar dersem nası yanlış anlamadım He is twenty dediğimde o yirmidir mi anlarsın yoksa o yirmi yaşındadır mı


muhsinefe

Konfesans beşte başlar doğru sayılması gerekir


Ramazan513774

Beşte ders başlar niye olmuyor


aydintiraki

Bește ders bașlar i neden kabul etmedi ki


ercan1957

Beşi neden rakamla yazıyorsunuz ki? :) Üşengeçliğin böylesi


BoranYAYLA

ingilizce sözlükten kontrol ettiğimde konferans anlamı da olduğunu gördüm.bence ders ile birlikte konferans kelimesinin de doğru cevaplar içine eklenmesi gerekir.hata rapor ettim.bakalım eklenecek mi


UmutGrzl

Bu cümlede begin kullansak da olur mu begin ile start arasındaki fark nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.