"Patrzymy na zwierzęta."

Tłumaczenie:We look at the animals.

4 lata temu

8 komentarzy


huggoksg

dlaczego musi byc "at" a nie np on

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ patrzeć na = look at i po prostu trzeba to zapamiętać.

4 lata temu

Marek516485

Wypowiedzi pani Asi Dyczki są profesjonalne.

1 rok temu

Nygus88

Ja zawsze myslalem ze jest looking for

3 lata temu

apanda9

Looking for = szukać

1 rok temu

Yola448704

to look for - szukać

Szukamy zwierząt - We look for the animals (every week)/
We are looking for the animals (now)

3 tygodnie temu

xmoniczkax.567

Jest tak w innym czasie ;)

3 lata temu

smaczus
smaczus

looking for to szukam, w jakim niby czasie to rzekomo znaczy "patrzymy"?

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.