1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The bird drinks the water."

"The bird drinks the water."

Переклад:Цей птах п'є цю воду.

October 11, 2014

16 коментарів


volod.v

Згідно з http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/ слово "птаха" вірне. Тому переклад "Ця птаха п’є воду." має бути прийнятим.


SergioRuido

Згідно з http://slovopedia.org.ua/32/53407/31993.html має бути прийнятим ще й варіант "птиця".. Давайте не забувати, що це курс англійської і не вдаватися до тонкощів перекладу.

comment/4913595


volod.v

Так,це курс англійської, тому немає причин не приймати граматично правильних варіантів перекладів, якщо це технічно можливо. Мене, як користувача системи, дратує коли я втрачаю бали за вірні відповіді.


SergioRuido

Не плутайте граматику і лексику. У вашій скарзі граматики немає.

Додати "птаху" і "птицю" технічно можливо, але це потягне за собою тенденцію додавати другий, третій, десятий маловживаний словниковий варіант кожного слова на Дуолінго..

P.S. Простіше ставтесь до втрачених сердечок. Це всього лише сайт ;)


SophiaMonfeo

Нащо перед water артикль the?


Kaminari_Okami

Якщо Ви говорите про цілком визначену воду (а не про воду взагалі чи воду як субстанцію), наприклад, у мисочці, з якої і п'є дана пташка, тоді вживається означений артикль.


Nataly2012

The не перекладається


olesyalevchun

волод ти навіть ссилку дав не туди і ще на тому сайті "птаха" немає!


volod.v

Я дав посилання на сайт словника. Пряме посилання на слово дати неможливо, бо той сайт не надає такої можливості. Слово "птаха" там є, потрібно ввести слово в поле пошуку і натиснути кнопку "пошук". (Якщо знайдете - напишіть сюди.)


BZuH8

Тут. Артикль the означатиме "цю воду"


QI7k4

Там не було the!!!!!!!


lexx985396

Не розумію! Адже: цей птах п'є цю воду, має бути вірно!?


rs416

Я згодна


vn7E12

Я все зробила правильно але забула''the''

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.