1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The bird drinks the water."

"The bird drinks the water."

Переклад:Цей птах п'є цю воду.

October 11, 2014

15 коментарів


volod.v

Згідно з http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/ слово "птаха" вірне. Тому переклад "Ця птаха п’є воду." має бути прийнятим.


SergioRuido

Згідно з http://slovopedia.org.ua/32/53407/31993.html має бути прийнятим ще й варіант "птиця".. Давайте не забувати, що це курс англійської і не вдаватися до тонкощів перекладу.

comment/4913595


volod.v

Так,це курс англійської, тому немає причин не приймати граматично правильних варіантів перекладів, якщо це технічно можливо. Мене, як користувача системи, дратує коли я втрачаю бали за вірні відповіді.


SergioRuido

Не плутайте граматику і лексику. У вашій скарзі граматики немає.

Додати "птаху" і "птицю" технічно можливо, але це потягне за собою тенденцію додавати другий, третій, десятий маловживаний словниковий варіант кожного слова на Дуолінго..

P.S. Простіше ставтесь до втрачених сердечок. Це всього лише сайт ;)


EAJI10

мене теж че дратує


Andrijdovgij2006

Я теж так вважаю


olesyalevchun

ок це 1:0 проте дуо не може знати всіх варіантів і не придирайся! (1:1)


Andrijdovgij2006

Круто сказано чувак


Nataly2012

The не перекладається


olesyalevchun

волод ти навіть ссилку дав не туди і ще на тому сайті "птаха" немає!


volod.v

Я дав посилання на сайт словника. Пряме посилання на слово дати неможливо, бо той сайт не надає такої можливості. Слово "птаха" там є, потрібно ввести слово в поле пошуку і натиснути кнопку "пошук". (Якщо знайдете - напишіть сюди.)


Nataly2012

Прошу щоб переклад був правильний


SophiaMonfeo

Нащо перед water артикль the?


Nordry

Якщо Ви говорите про цілком визначену воду (а не про воду взагалі чи воду як субстанцію), наприклад, у мисочці, з якої і п'є дана пташка, тоді вживається означений артикль.


BZuH8

Тут. Артикль the означатиме "цю воду"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.