1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The woman reads him her book…

"The woman reads him her book."

Переклад:Ця жінка читає йому свою книгу.

October 11, 2014

5 коментарів


spavliuk

"The" не обов'язково перекладається як "ця". Це ж артикль. Артиклів в українській мові немає.


JamesB84

comment/4913595

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.


SergioRuido

Дякую, Джеймсе.


ruslana5551

Хуйню розказуєш


l5LG1

Фу які ви вульгарні... дівчино, аяяй...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.