"Designit."

Traducere:Proiectează-l!

acum 4 ani

10 comentarii


Gaby672166

Pe bune! Cum adică proiectează o??? Sunteți nebuni? Cum sa fie corect!

acum 1 an

roxana9718

Pe bune??! ,,proiectez-o,, -_-

acum 4 ani

morarudaniel

nu proiectez-o ci proiecteaza-l

acum 3 ani

adrian213213

Bune amandoua

cu 2 luni în urmă

EnglertSof

Poate să însemne şi desenează-l

cu 9 luni în urmă

Chioreanu3

de ce corect - creeaza-l si de ce gresit- creaza-l cand in dictionar verbul este a crea si nu a creea?

cu 9 luni în urmă

Mihai779266

Hmm

cu 3 luni în urmă

MelaniaCov

Ai dreptateChioreanu3. Eu creez, tu creezi, el (ea) creaza, noi creem ,voi creati, ei (ele) creaza.

cu 2 luni în urmă

Viorel134051

dar se poate și crează-l? Pentru că altădată nu m-a corectat cu ”proiectează-l”

cu 1 lună în urmă

Mery828986

Desenează-l am scris și e corect

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.