1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Practice makes perfect."

"Practice makes perfect."

Çeviri:Alıştırma mükemmel hale getirir.

October 12, 2014

15 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Alıştırma mükemmel oldurur ne demek yahu? Çok saçma olmuş. Alıştırma mükemmelleştirir çevirisini kabul etmesi lazım.


Selcen_Ozturk

    zaten ana cevap o değil ana cevabı yukarıda görebilirsiniz. doğru olduğunuzu düşündüğünüz alternatifleri rapor edin lütfen


BurakOzarslan

    Aradan 1 yıl geçmiş olmasına rağmen verdiğim bu cevabı kabul etmedi ne yazık ki.


subaraknoid

    Bence de alıştırma mükemmelleştirir olması lazım. Mükemmel oldurur saçma mükemmel hale getirir de zorlama bir çeviri


omaromaro

    Pratik yapmak mükemmel :-) Tamda bunu anladim


BoUnDLeSS_724

    "Alıştırma yapmak mükemmel hale getirir." yazdım kabul etmedi.


1328firoozeh

    Benim yazdigim "alistirma" neresi yanlis?


Adem739602

    Pratik mükemmelleştirir bal gibi de doğru Kim çeviriyor bunları turkceye şaşıyorum


yusufbingol

    perfect'in harika manası da yok mu? Bence onu da kabul etmeleri lazım.


reccap0

    Pratik mükemmelleştirir'i kabul etmedi. "Pratik mükemmel oldururmuş" doğru cevap? Neyse ben bir şey demiyorum. Oldurmayan Allah oldurmaz.


mutlubasaran

    mükemmelleştirir olmalı diye düşünüyorum.


Useayskm

    Pratik mükemmelleştirir raporladım


Fusun984430

    Türkçede mükemmel oldurmak diye bir kullanım yok. Aslı pratik mükemmelleştirir olmalı. Olmadıysa da biz yazınca kabul edilmeli.


sonterekeme

    pratik yapmak mükemmelleştirir


sedat620808

    Alıştırma yapmak mukemmel hale getirir. Olmali dwgil miydi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.