"Az én pár cipőm"

Fordítás:My pair of shoes

4 éve

5 hozzászólás


buitamas

"that is my pair of shoes" az miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

4 éve

StevenMans2
StevenMans2

As far as I understand it, ez = this, az = that, except when az is the article a/az

3 éve

fectroll
fectroll

Jelentetted, és nem fogadták el?

3 éve

Lajcsi172

Az= the pl. The table=az asztal. It's the table=ez az asztal. Vagy nem?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.