"However,thereisalittlewater."

Vertaling:Echter, er is een beetje water.

4 jaar gelden

2 opmerkingen


ritastouten0

weinig of een beetje is volgens mij hetzelfde

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

In dat geval zou ik 'there is little water' zeggen. 'A little' water betekent 'een kleine hoeveelheid' terwijl 'little water' betekent dat er niet veel water is. Of om bij 'weinig' te blijven:

  • 'There is a little water' (er is een weinig water).
  • 'There is little water' (er is weinig water).

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=weinig&lang=nn

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.