"İyi geceler!"

Çeviri:Good night!

4 yıl önce

23 Yorum


AhmetKemal696981

iyi geceLERRRRR diyorrrr. bakın. lütfen. good night ile g nights aynı şey. lütfen artık düzeltin şunu

1 yıl önce

EmineHamur1

Bi harf unuttum sadece

1 yıl önce

NiluferNazKuscu

basit

1 yıl önce

papalouie2

S takısı gelmez

2 yıl önce

sami640442

S takısı kafa karıştırdı

2 yıl önce

duo223353
duo223353

Aslında İngilizceyi iyi öğrenip kelimelerin anlamlarını kavrarsan hiç de zor değil

1 yıl önce

ugur10877

Fine iyi demek ama

1 yıl önce

yapQVW

Abi nigt i unutum

1 yıl önce

pleaseshout

nights dedim geceler de s takısı gelmezmi ?

2 yıl önce

tue381583

Gelmez

2 yıl önce

AkifS

Hayır

2 yıl önce

semraokcu

H

2 yıl önce

Ygtsrf1

Göt niht :D yazdım kabul etti. :O

2 yıl önce

duo223353
duo223353

Duolingo yazım yanlışlarını kabul edebiliyor.

1 yıl önce

CengizEris1

Night

2 yıl önce

Ygtsrf1

Vay be adam götü. Bilio mal duo :() :O

2 yıl önce

Ygtsrf1

Good ece

De barj Amk

2 yıl önce

sumeyyedolek166

s harfi olmalı .Çünkü iyi geceLER diyor ki zaten -s eki ler/lar anlamı verir...

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçede İyi geceler; İngilizcede "Good night" (=İyi Gece) deniyor. Mantıklı aslında, sonuçta önümüzdeki üç gece için peşinen iyi geceler dilemiyoruz!

2 yıl önce

Sevda12370

Good evening neden olmadı?

3 yıl önce

nazrmak

good evening iyi yakşamlar demek

3 yıl önce

duo223353
duo223353

Evet , evening kelimesi akşam demek.

1 yıl önce

zekonbir

olurmu diye fine night yazdım :D olmadı niye acaba ?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.