"Czy ona jest ładna?"

Tłumaczenie:Is she pretty?

4 lata temu

8 komentarzy


gabrrysia

czemu nie "Does is she pretty?" Pytanie jest czy ona jest ładna

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ pytania, w których czasownikiem głównym jest to be tworzymy przez inwersję, bez użycia czasownika posiłkowego.

4 lata temu

kubac100

Potwierdzam

3 lata temu

joejoe30

yuioyuio-racja!

2 lata temu

R3d1

A co z beautiful?

2 lata temu

buskes76

"beautiful" - 1) piękny, 3) wspaniały, śliczny, świetny, ... / "beaty" - 1) piękno, uroda, 2) piękność, 3) urok, estetyka, zaleta, piękna kobieta.

1 rok temu

Fle70145

Dlaczego nie pasuje Is she beautifull?

2 miesiące temu

KrzysztofM107703

Nice to raczej miła

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.