Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Teşekkür ederim."

Çeviri:Thank you.

3 yıl önce

35 Yorum


furky41

Thanks, Thank you kelimelerinin amacı aynı fakat neden 2 tane yazım biçimi var?

3 yıl önce

KJKevinJackson

Teşekkür Ederim

Teşekkürler

Nasıl Aynı Anlama Geliyorsa, Buda Öyle İşte.

3 yıl önce

Ramo515331

Thank=Teşekkür" demek Thanks= Teşekkür'ler demek Çünkü "S" takısı "ler--lar" eki getiriyor Thank you= Teşekkür ederim.

1 yıl önce

sena146241

Aynen

1 yıl önce

CemDiren

Eş anlamlı oldukları için ikiside aynı kapıyaçıkar

1 yıl önce

12345678gidy

T yi küçük yaptım yanlis saydi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bu mumkun degil

3 yıl önce

SerhatEfe

en alttaki yorum benim bakarsan sevinirim

3 yıl önce

sude69

Thank yazdım kabul etmedi you yazinca farklı olmuyor değil mi

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Doğru kullanımlar:

Thank you
Thanks

Yanlış kullanımlar:

Thank * YANLIŞ
Thanks you * YANLIŞ

2 yıl önce

BraKahrama7

Bunu da yanlış yapıyorsanız silin uygulamayı fjfk

1 yıl önce

SleymanMur3

Hello merhaba dimi

1 yıl önce

Nilgn48256

Biri daha samimi kisilere digeri resmi ifade

1 yıl önce

mehmet862541

thank you yazmaya üşenip thanks yazma keyfi ov yeah

1 yıl önce

mehmetcan918234

Çok güzel bir oyun

1 yıl önce

LeeMi3

Surda bir gamsahabnida diyesim geliyor ama yok iste fbdhdhhfhd

1 yıl önce

zeynepfatmaesma

Yes be

3 yıl önce

OzgeFeyzaYlmaz

thank u dediğimde de olması lazım. tamam konuşma ve yazı dilinde kullanılıyor ama ingilizce'de var.

3 yıl önce

YigitAlbayrak33

Yanlışlıkla ''Than You '' Yazdım Yazım Hatası Var Demesi Lazım Değilmi ??

2 yıl önce

nurefsan19

Than you diye bir kelime ingilizcede varsa kabul etmez tani than you diye bir kelime olabilir

2 yıl önce

frat372987

Thank you

2 yıl önce

TheCapthan

THANK U yazdım kabul etmedi :D

2 yıl önce

Ecrinsar

Çünkü o thank you yaz

2 yıl önce

erenbaydar

hep aynısı çıkıyordu şimdi kabul etmedi

2 yıl önce

fatih.kosa

Soruyu doğru yaptım ama merak ettim,thank you yerine thanks yazsaydım kabul eder miydi?

2 yıl önce

ingilizdeha1234

thank you teşekkür ederim thanks teşekkürler demek

1 yıl önce

atewe

Arkadaşlar benim kulüpüm var KODU ŞU :RBVF82 KATILIMANIZI İSTERİM

1 yıl önce

sevda552511

Biz türkçede cümleye nasıl büyük harf ile başlıyorsak thank den iki tane vermişler ki cümleye düzgün başkayalım diye ikiside aynı anlama geliyo zaten thank / Thank

1 yıl önce

faruk407644

Thanks thank thanks

1 yıl önce

Meruemu1

Thank u ve Thank you aynı şey değil mi ?

11 ay önce

AbdullahDu47770

Bbb

9 ay önce

AbdullahDu47770

Guzel

9 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

3 ay önce