1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "They read the newspapers."

"They read the newspapers."

Vertaling:Zij lezen de kranten.

October 13, 2014

25 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

mariadraghiciu06

wauw, het is net als in het Nederlands hijvorm= leest lees+t = leest hijvorm bij de andere vormen hoef je geen t erachter te zetten. zo is dat ook in het Engels, maar dan met een s en ik zit pas in groep 7

February 19, 2017

OnkelD

Heel goed. Ik ben moedertaal Engels, maar gebruik deze cursus om mijn Nederlands te verbeteren. Ik had de cursus Nederlands voor Engels spreken voltooid.

March 17, 2019

ABYOLO

Wanneer is het reads en wanneer read

March 4, 2016

pandagirrrl

i read en he reads read=i, they, enz. reads=he, ,she, my freind, enz.

February 8, 2017

pery321

reads = She/He En read = I, You, We, They,

March 21, 2016

RenskeZepp

I- ik- read You- jij- read He/she/it- hij/zij/het- reads we/you/they- wij/ jullie/ zij- read

May 7, 2016

LoveLatinoLover

ik heb dat ook altijd fout

October 26, 2017

hupcr7

ik dacht dat het in het nederlands moest

September 23, 2016

pandagirrrl

ik ook

February 8, 2017

DavidRober898124

The reader uses the past tense: zij hebben de kranten gelezen.

September 27, 2018

IrisKant

wat is fout

October 13, 2014

makitje

ik schreef : zij lezen de dagbladen . Waarom word dit niet goedgekeurd ?

December 12, 2014

LaurensVE

Omdat de letterlijke vertaling krant is

October 4, 2015

ThomasKeul

Trolololololo ☺

October 6, 2015

MadibaJabbi

Zij lezen kranten*

February 6, 2016

Selasri

adas

February 7, 2016

LindeKromhout

oehhjn;orsiht;oith

July 3, 2016

LindeKromhout

sorry mijn hond liep over tafel

July 3, 2016

SvenVlok

xD

September 15, 2016

Coolgirl702323

als je meervoud hebt bij dan komt er een s achter en als het ik is dan niet.

November 22, 2017

charisvisser

waarom met de 's

November 22, 2017

rosalieduck

Lol

January 10, 2018

lala645951
December 28, 2018

evi636241

b 1bgl fit2

February 24, 2019

AnnyVael

ik neem een stop vanwege vacantie! start 18 oktober

October 1, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.