1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τι ιδιότητες έχει αυτό;"

"Τι ιδιότητες έχει αυτό;"

Μετάφραση:What properties does it have?

October 13, 2014

6 σχόλια


MariaPavli

Γιατί είναι λάθος το "Which are its properties";


D_..

"Which are its properties" = Ποιες είναι η ιδιότητές του;
Επειδή η άσκηση ζητάει μετάφραση, θα πρέπει να χρησιμποποιήσετε το ρήμα έχω.


john152929

Have It δεν είναι εναλλακτικά η ερώτηση;


D_..
  1. Το τρίτο πρόσωπο είναι has.
  2. Για το σχηματισμό της ερώτησης χρησιμοποιείται το βοηθητικό ρήμα do: it has -> does it have?

sophiamari765823

Αλλο ιδιοτητες αλλο ιδιοκτησεις


jaye16

Διαβάστε τα άλλα σχόλια σε αυτήν τη σελίδα ... Η ερώτησή σας έχει απαντηθεί.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.