"ItwasanamethatIhadneverheardbefore."

Tłumaczenie:Było to imię, którego nigdy przedtem nie słyszałem.

4 lata temu

6 komentarzy


dziw

Mogłoby tutaj być Present Simple, czy to "was" wymusza Past?

4 lata temu

AniaRunka
AniaRunka

tak, was oznacza czas przeszły

3 lata temu

angielskid241481

ale "STRASZNA" różnica w tłumaczeniu

5 miesięcy temu

Jzef16

To było imię którego przedtem nigdy nie słyszałem - nie uznano , ponieważ nigdy napisałem po przedtem - a to jest to samo ????

2 miesiące temu

zdzichug

przeciez napisalem to SAMO II

1 tydzień temu

Skrzydla

Jak działa ten automat oceniajacy ? "przedtem nigdy' albo " nigdy przedtem" To jest TO SAMO !

4 dni temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.