Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"It was a name that I had never heard before."

Tłumaczenie:Było to imię, którego nigdy przedtem nie słyszałem.

3 lata temu

4 komentarze


dziw

Mogłoby tutaj być Present Simple, czy to "was" wymusza Past?

3 lata temu

AniaRunka
AniaRunka

tak, was oznacza czas przeszły

3 lata temu

angielskid241481

ale "STRASZNA" różnica w tłumaczeniu

3 miesiące temu

Jzef16

To było imię którego przedtem nigdy nie słyszałem - nie uznano , ponieważ nigdy napisałem po przedtem - a to jest to samo ????

2 tygodnie temu