A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A következő busszal megyek."

Fordítás:I am taking the next bus.

3 éve

11 hozzászólás


NorbertFeh1

Ez miért is nem jó? I am going to take the next bus.

3 éve

nagyenyed

szerintem jó, jelentsd hibának

3 éve

akiralyb

szedek a következő busz, szerintem ez nem azt jelenti, hogy a következő busszal megyek.

3 éve

nagyenyed

de bizony! Lásd fentebb!

3 éve

EnikLrincz

eddig azt hittem by bus ha busszal megyek ))))

3 éve

armiba

Szerintem az "I am getting the next bus"(= megszerzem, elérem, elkapom, stb. a következő buszt) is jó megoldás. Szerintetek nem?

2 éve