"Tu ești aproape perfect."

Traducere:You are almost perfect.

October 13, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


AdrianCalinescu

Perfectly de ce nu este bine?


ionela977444

Si eu am scris perfectly si nu e bine. Aplicatia asta este precum "ochelarii" de cal.


marys0303

Când se folosește perfectly?


BenYoung84

perfect este un adjectiv, descrie un substantiv (you).

perfectly este un adverb, descrie un verb, de ex. You sing perfectly (nu este tu care ești perfect, este felul în care cântă.


denuoling

Scrieți ceva româneşte dle.


NataliaRus10

eu am scris about si mi-a spus ca nu e corect


AlynaAlexi

Eu am scris "closer" in loc de "nearly" si nu a fost corect, banuiesc că "closer" se referă doar fizic.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.