"Horseslikeapples."

Fordítás:A lovak szeretik az almát.

4 éve

18 hozzászólás


vkatica96

Nincs the hogy a lenne xd

4 éve

rekucy15

Lovak szeretik az almat. Ez miert nem jo? Nincs "the"!

4 éve

Vass_Enci

Mert attól, hogy az angolban valami helyes, még a magyarban nem biztosan. :) Vannak szabályok, amiket sajnos el kell fogadnunk, meg kell tanulnunk. :)

3 éve

ilona131120

Es bocs nagy okos vagy de akkor miert nem almakat a forditas.mert az nem szerepel.de a mondat ugy van apples

7 hónapja

hajni551

Mert "A lovak szeretik az almát. !!! Lemaradt az A!

7 hónapja

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

"Nem tesszük ki a határozott névelőt:
Többes számú főnevek előtt, ha azokat általános értelemben használjuk. Például: Books are true friends. - A könyv igaz barát."

3 éve

pityesz326669

Igen csak itt azt nem ertem hogy a friends viszont meg többes szám. Akkor miért igy mondják??

1 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Ezt a magyar nyelv egyszerűsiti le erre a formára.

1 éve

Benya33

a névelő az luxus

4 éve

Hanna382262

Az egyik ismerősöm hülyeségből azt írta hogy: A lovak like-olják az almát!

1 éve

MisiCsadi1

Így ejtik: horszesz lajk applsz

1 éve

csiliviri

értem hogy az angolban más szabályok működnek, de akkor is el kéne fogadnia a nélkül

1 éve

Molnar1953

Ez a mondat nem biztos, hogy itt kellene szerepeljen, nincs benne egyetlen elöljáró szó sem! Ez egy sima kijelentő mondat szerintem.

1 éve

ilona131120

Apples almakat.de ez nem szerepelt.Meg egy hiba

7 hónapja

foreverspeak321

Véletlenül azt irtam alát oyt olyan borzalom történt hogy már ezért is hibás

3 éve

Gaxell

hol van ebben kötőszó?

3 éve

Gaxell

*elöljárószó

3 éve

vilmos301887

Énnemszeretemazalmát

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.