"Ben sana sormadım."

Çeviri:I did not ask you.

4 yıl önce

6 Yorum


oturkan

....ask to you olmaz mı?

4 yıl önce

sinanbozkus

Bende merak ettim :) Ama to suz cevapladım.

3 yıl önce

esraylmz34

Asked neden olmuyor sonuçta geçmiş zaman değil mi? Yoksa zaten did olduğu için fiilin geçmiş zaman olmasına gerek yok mu?

3 yıl önce

smanovic

I did not ask to you neden olmuyor

3 yıl önce

keepsyregen
keepsyregen

Ask someone şeklinde kullanılır, to almaz yani. Türkçe düşünmeyin, "sana" kelimesindeki yönelme to'yu çağrıştırabilir ama İngilizce'de o şekilde kullanılmıyor.

3 yıl önce

Shappee
Shappee

i didnt ask to you ordaki to -a -e eki değil midir ?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.