"Ők még soha nem főztek."

Fordítás:They have never cooked.

4 éve

3 hozzászólás


csabibarca

Ők még soha nem voltak európában,ezt a mondatot perfect continuosnak vette,akkor ez a mondat miért nem az.Én ezt a választ irtam : They have never been cooked.Ez miért nem jó,el tudná valaki magyarázna,előre is köszönöm.

4 éve

kecsek
kecsek

Mert amit írtál az azt jelenti hogy őket még sose főzték meg. Kicsit más :)

4 éve

Kriszi316

a "yet" helyett "before"-t írtam és nem fogadta el..

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.