A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ők még soha nem főztek."

Fordítás:They have never cooked.

3 éve

4 hozzászólás


csabibarca

Ők még soha nem voltak európában,ezt a mondatot perfect continuosnak vette,akkor ez a mondat miért nem az.Én ezt a választ irtam : They have never been cooked.Ez miért nem jó,el tudná valaki magyarázna,előre is köszönöm.

3 éve

kecsek
kecsek

Mert amit írtál az azt jelenti hogy őket még sose főzték meg. Kicsit más :)

3 éve

Kriszi316

a "yet" helyett "before"-t írtam és nem fogadta el..

11 hónapja

aranyasz

nekik van soha főztek.....rettenetesen primitív nyelv....nagyon nehéz erre a primitívségre lesüllyedni és megtanulni...

1 éve