Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Offer twelve."

Traducere:Oferă doisprezece!

0
acum 3 ani

6 comentarii


ILIEJUCATORU

de ce : "ofera doisprezece" si nu: "Oferim doisprezece" sau "oferiti doisprezece".?...Tinand cont ca nu are subiect ar trebui sa fie la modul imperativ. (desi lipseste semnul exclamarii)...deci ,in acest caz s-ar traduce : "Ofera"- tu /"sa ofere"- el,.ea/"sa oferim" -noi/ "sa ofere "- ei. Eu mi-am spus parerea,dar astept sa ma lamuriti,daca binevoiti. (daca as fi sigur , nu as mai avea nevoie sa urmez acest curs). Multumesc!

6
Răspunde1acum 3 ani

cornelzavada

Si eu mi-am pus aceasta problema ! Mai sunt cazuri asemanatoare dar se pare ca nu ne mai ajuta nimeni !!!

2
Răspundeacum 3 ani

octaviamaria10
octaviamaria10

În limba română imperativul are doar pers a II-a, ( singular și plural). Ceea ce spuneți dvs, adică să oferim, să ofere, sunt la modul conjunctiv. Prin urmare, eu cred că traducerile pentru ”Offer” pot fi: ” Oferă!” (tu) sau ”Oferiți!” (voi)

2
Răspundeacum 1 an

Sara683470

Nu cred ca are de-a face .

0
Răspundecu 11 luni în urmă

Roxana.O

Sau ofera-i

0
Răspundeacum 3 ani

mihaicaulea

Eu am înțeles "all for twelve", dar ce să-i faci dacă aud greșit. :D

0
Răspundeacum 2 ani