A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Jövőre meg akarok tanulni kínaiul."

Fordítás:I want to learn Chinese next year.

3 éve

3 hozzászólás


pkrkp

"I want to learn Chinese for next year." Ez így inkább "Jövő évben kínaiul akarok tanulni." Vélemény?

3 éve

oXcsillagXo

A mondat azt jelenti, hogy a kovetkezo evben kinaiul fogsz tanulni, amit te anfolul leirtal, az inkabb azt jelenti, hogy jovore (egy bizonyos idopontra, pl. "Ezt a verset meg kell tanulnom holnapra") mar tudnod kell kinaiul. A "for"-t akkor hasznaljuk, ha egy bizonyos idopontra egy bizonyos dolgot be kell fejezz :)

3 éve

oXcsillagXo

angolul nem anfolul lol

3 éve