Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"No, not me."

Traducere:Nu, nu eu.

acum 3 ani

12 comentarii


TanaseMari8

De trei ori am mai facuto.Nu stiu cum va facut voua,dar mine de trei ori

acum 2 ani

DiAnaCucuC

Aceste sunt slabiciunile mele

acum 1 an

Karla378867

Cred ca e a 3-4 oara cand fac aceeasi propozitie

acum 1 an

alexvoicu6

E adevarat

acum 1 an

dragutik4

De ce se scrie asa si nu de exemplu : no,no me ?

acum 3 ani

AndreeaRus10

Negatia "not" neaga o parte a propozitiei, pe cand negatia "no" neaga toata propozitia.

acum 2 ani

IuliaMunteanu1

pentru că este la o negație propoziția și no este articulat cu articolul -l .

acum 2 ani

Teo465586

Fiindca corect este cu negatia "not"

cu 5 luni în urmă

germany19700

Nu, nu pe mine

acum 2 ani

Georgiana278484

Doamne de nu ma pus sa scriu nu eu de mii de ori pe parcursul testului asta

cu 10 luni în urmă

LiudkaBord

ну

cu 6 luni în urmă

RaduRadu665544

That's pure Russian. Vă rog,nu începeți în engleză!

acum 1 săptămână