"The horse runs."

Çeviri:At koşar.

4 yıl önce

61 Yorum


Rashida72

Ok I got it :)

4 yıl önce

Eyup198063

'At kosar baht kazanir' dedim, kabul etmedi.

2 yıl önce

ahmt5

İ like your ansver

3 ay önce

Hseyinekal

The horse runs and lucky win

1 ay önce

GkeHazalMT

s takısı niye varr

2 yıl önce

AknK6

Bence ingilizcede öznenin tekil mi çoğul mu olduğu karışmasın diye tekil öznelerde fiilin sonuna s geliyor. Bu bi tahmin dogru olabilir mi?

2 ay önce

MerveCebec3

Çünkü horse yani at "O" oluyor bu yüzden "s" takısı alıyor. Umarım yardımcı olmuşumdur.

1 yıl önce

eyll_kara

At "o" olmuyo (he she ıt) "s" takısı alır bu çoğul anlamına gelmez ama ( I you we they ) almaz

1 yıl önce

Burak626677

It (cansiz,hayvan) icin kullanilir

11 ay önce

CengizDemi17

He she it te s takisi geliyor.

1 yıl önce

xxElifxx

Bende s takisi yapmdan aldi

1 yıl önce

zeynep901123

Hiç bilmiyorum

1 yıl önce

akir724262

Koşarlar

11 ay önce

mihmanesfer16

Dogru söyledim ben .s.s

3 yıl önce

mertali12

Doğru dememe rağmen yanlış dedi >:(

3 yıl önce

yagmur_666

bir harf yanlış yazmışsın dır

2 yıl önce

fregenkral

duolingonun sıkıntıları varr dua et geçsin mallar mal

1 yıl önce

birol111376

Peki şimdiki zaman "At koşuyor" nasıl söyleniyor?

11 ay önce

Cansel350212

The horse is running Am/is/are + ing

4 ay önce

Lokmanzdem1

at koşar dedim kabul etmedi

10 ay önce

2KuzenlerG

Vay canınaaa

8 ay önce

keremmehdi

yanlis bu

4 ay önce

tutku191734

Burda şaşıtmaca vsr

3 ay önce

Mahir750077

Vay canina bi gercekmi

3 ay önce

ysfkkc

At koşuyor neden olmaz peki

3 yıl önce

fregenkral

geniş zaman istiyo

1 yıl önce

uchihamadara1234

Koşuyor şimdiki zaman bizim kullandığımız geniş zaman

3 yıl önce

AleynaERCA

S takisi gelmemismi . nasil oluyo aanlamadim

2 yıl önce

BarknAkel

S tqkisi niye var

2 yıl önce

RomaLezgiy

Çünki Present Simple diye bir zaman var. Bu zamanda : He , she , it bunlara " S " yazilir . ama : They , We , You. Da yazilmaz

1 yıl önce

isgendet

At qaçar

1 yıl önce

PROALiAKBA

runs diyor o yüzden koşarlar dedim ama koşarmış

1 yıl önce

hsanYurtse

At koşar

1 yıl önce

aslnaz15

Aynen

1 yıl önce

Tlayznek

Dediğimi neden anlamıyor

1 yıl önce

Nazl823313

Ben zaten at koşar yazdım çeviride bana cümleyi at koşar diye cevapladı ikimiz de aynı şeyden bahsediyorken bu kardeşlik kavgası niye!!! Soruyorum size!! Nedir. Ve bu 1 değil 2 değil ben puan kaybediyorum puanlarımı geri istiyorum

1 yıl önce

isa97417

Ahahaha

11 ay önce

Nazli123456

Bu ne ya

1 yıl önce

aslnaz15

Terbiyesiz bir cümle kurma

1 yıl önce

umay610005

At siker

1 yıl önce

saritas35

benim anlamadığım bilemeyince geç deyince canım gidiyor yanlış sayıyor

4 yıl önce

fatgum

Ya harbi cildiricam cogulada s geliyo tekilede

4 yıl önce

budii_2002

At burada tekil olarak kullanılmış o yüzden 's takısı alamaz. Ama run kelimesine 's takısı gelmiş çünkü At aynı zamanda it oluyor he she it varsa cümlede 's takısı alıyordu bu yüzden run değilde runs olmuş :)

4 yıl önce

Kastamonu374

at it mi oluyor :D

1 yıl önce

schenol

Çoğul isimlere gelen s ile geniş zamanı karıştırıyorsunuz. Tekil isimlerden sonra fiile eklenen s takısı geniş zaman kipidir.

3 yıl önce

uchihamadara1234

Tekil kelimeler için sadece geniş zamanda he she ve it ' de -s takısı kullanılır .

3 yıl önce

gokcesuboyraz

At yani horse it olur . She he it de de s takisi gelir.zaten anlarsin ucude o demek

3 yıl önce

kediiiiiiiii

ne alakasi var bu kel alaka

3 yıl önce

mertozan

At kosar da oluyo

3 yıl önce

ErcumentEkici

beygir yazdım kabul etmedi :-)

3 yıl önce

joy.88

at koşar baht kazanır

3 yıl önce

VolkanVolk2

Cok basit cümleler

2 yıl önce

ZakirGndod

Atlarin kostugunu bana ana okulunda ogretmislerdi

2 yıl önce

Sude956539

Evet çok basit ve kolay

2 yıl önce

Krykrkc86

"Beygir koşar" yazdım. Kabul etmedi

2 yıl önce

Rashida72

Atlar kosarlar?

4 yıl önce

aybeniz6633

Horses demediği için atlar olmaz zaten tekil olduğu için fiile ''s'' takısı gelmiş

4 yıl önce

HaNNibaL777

Axirki bir azerbaycanli gordum burda

3 yıl önce

SlaYldrm2

Sinir olduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuùuuuuuuùuùuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuùuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmm.

3 yıl önce

Ymrstein

Fak

3 yıl önce

yasin276734

YAV ANANIZIN AMINI SİKEM O NİYE OLMAZ BU NİYE OLMAZ O GERİZEKALI KAFANIZ BÖYLE SORULARI SORUYOSA İNGİLİZCE FALAN ÖĞRENEMEZSİNİZ İDRAK EDEMEYEN PİÇLER

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.