"Fortheonewholikestowrite."

Çeviri:Yazmayı seven için.

4 yıl önce

6 Yorum


atakanmert1

"For the one" anlayamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"the one who likes to write": yazmayı seven

4 yıl önce

esra.ece

Like -ing almaz mı? Likes to..da ne?

4 yıl önce

Lingosia

Aslında her zaman değil.Like,love,hate zaten bir fiil.bunlardan sonra gelen fiili gerund yada infinitive bir nevi isim tamlaması yapmamız lazım.fiile ing gelirse gerund olur önüne to gelirse infinitive olur.like fiilinin gerund ve infinitivei farklı anlamlara gelir.gerundla kullanılırsa I like writing(yazı yazmayı seviyorum)=bu benim için bir tutku bir aşk ama infinitivele olursa I like to write(Yazı yazmayı seviyorum)=Çünkü bana sıkıntılarımı unutturuyor gibi infinitivele kullanımında bir gizli bir sebebi vardır genelde.bu cümledede for the one who likes to write(yazı yazmayı seven için demiş sebeb var)likes gelmesinin sebebi özne belli deilse verb s alır yazı yazmayı seven için yani onun için yani o(he she it) ben böyle düşündüm en azından doğruluğunu bilmiyorum :)gerçi soruyu dört yıl önce sormuşsunuz ama :)

1 ay önce

esra.ece

Bi yerde de persons diyordu?

4 yıl önce

megastar33

YAW WHO NE İŞE YARAR?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.