Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The main lecture is tomorrow."

Tłumaczenie:Główny wykład jest jutro.

3 lata temu

6 komentarzy


Yola448704
Yola448704

Duolingo, "Główny wykład jest jutro" nie brzmi dobrze... Kalka z angielskiego.

The main lecture is tomorrow - Jutro jest/będzie najważniejszy wykład /
Jutro jest/będzie/odbędzie się ważny wykład / Główny wykład będzie jutro

2 miesiące temu

rchelminski

Wykład główny jest jutro. to też poprawnie

3 lata temu

Krzysko23

"Main" znaczy też ważny, a mnie nie przyjęło. Dlaczego?

1 rok temu

buskes76

jesli już to znaczy też ew.; najważniejszy (a nie ważny) - w znaczeniu że główny wykład będzie przecież najważniejszy

1 rok temu

TadeuszKo

Główna lekcja

1 rok temu

ipon5

Koszmarna czesc lekcji ta lokatora jest okropna .

2 lata temu