"Which one is my screen?"

Vertaling:Welk is mijn scherm?

October 15, 2014

16 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Ansje11

Welk scherm is van mij


CynthiaSab7

Welk is mijn scherm lijkt mij niet de juiste vertaling


jtree16

It is LONG overdue to change this. 'Welk is mijn scherm' is absolutely NO Dutch. Both suggestions here are good Dutch: 'Welke is mijn scherm' or 'Welk scherm is van mij'. If you want to give a particular lesson, than use another sentence. Please change!!!


Jan713900

Dit is geen NL! Je zegt of "wat is mijn scherm" of "welk scherm is van/voor mij"


Bernadette720581

Dit is geen Nederlands !!!


aundrea_st

Ik snap het niet. Er staat "Welk is mijn scherm?" maar het is toch "welke".


Tuna741219

Helaas zijn er genoeg vertalingen die niet volgens nederlandse taal werden vertaald.


e1VpVxkl

Dit is zo'n zin die het beste geschrapt kan worden!


JanWillem654901

Wat een trage aanpassing!! Not good!!


Henk421040

Letterlijk zal het een juiste vertaling zijn, maar Nederlands is het niet


Lenya_the_Grey
  1. screen, scream, it all sounds the same to me. 2. "Welk is mijn scherm?" is incorrect Dutch, it is either "Welk scherm is van/voor mij?" or "Welke is mijn scherm ?"

ruud830925

Waarom staat er welk is mijn scherm


gigi.locopono

Wat een foute vertaling. Dit gebeurt te vaak. Ik begin me behoorlijk te storen hieraan. Die flutvertalingen komen ook in het Engels vs Portugees voor. Zit me nu af te vragen of ik wel op de juiste manier een taal leer. Naar mijn idee wordt er niets gedaan met al de commentaren en

vragen om verbeteringen. Zodra mijn plus is afgelopen haak ik af.


Lucindawsk3103

Welk is mijn scherm is geen juiste Nederlandse zin. Het moet echt zijn, wat is mijn scherm


Jarnegirafje

Het is wat scherm is van mij


Anneke498212

Dat is geen goed Nederlands

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.