"On idzie."

Tłumaczenie:He is walking.

4 lata temu

11 komentarzy


AgnieszkaD407419

U mjie nie bylo odpowiedzi poprawnej

1 rok temu

RafaPawlic

Może być również .. "He walks".

2 lata temu

immery
immery

He walks to on chodzi.

W języku polskim jest kilka takich par które dość łatwo przekładają się na present continous / present simple, jedną z nich jest iść/chodzić

2 lata temu

ola9998787

Piszę po kilka razy tak jak mi piszę a potem piszę że źle

2 lata temu

guliwerek

zaznaczyłem odpowiedź ,,he goes" i zalicza mi jako błąd

2 lata temu

aguilot248

u mnie tak samo

2 lata temu

MateuszJur5

wszystkie poprawne!!!

2 lata temu

IzabelaRys2

ja zaznaczyłam wszystkie i żle ;(

1 rok temu

Anielitka

mi tez a przecierz mówią że a jest pooprawna zglosiłam już to

2 lata temu

contrilos

U mnie to samo kicha

2 lata temu

koteczeq12

Poniewaz "he is walking" tez jest poprawnie

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.