1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Last night, Jose heard his f…

"Last night, Jose heard his friend on the radio."

Çeviri:Dün gece Jose arkadaşını radyoda duydu.

October 15, 2014

19 Yorum


k3r3m5afak

Last night, geçen gece de olabilir.


mpextreme

Geçen gece ?neden olmuyor


BirolKaya

Geçen gece yazsak olmaz mıydı?


eylulpaksoy

Last 'gecen' demek değil mi neden olmadı ?


ZeynepSELB

Last ne zamandan beri dün oldu haberim niye yok yaa


elvin181961

Geçen gece de olur


AbdullahYayar

Last: Geçen en son onceki sonuncu gibi anlamlara gelebilir fakat onune aldığı night kelimesi ile birlikte bir onceki gece den bahsediyor yani cümlede dün anlami kazanıyor.


Burakdc

Jose hose diye mi okunuyor? Coos ya da cosi gibi değil mi


omryildirim

last night ?

etkinliğin son gecesi de olabilirdi. son gece, jose radyoda arkadaşını duydu ded,m hata verdi


Tahaozr

Niye roman gibi bu cümleler


caner.john

Last night kabul olmadı!


serhat717159

Dün gece/ yesterday night olmaz mı


nurhanur

Aynen bende dün gecede takıldım ..acaba bir hatamı var hepimizmi yanlış biliyoruz aydınlatacak kimse yokmu lütfen..or please!!!


Bamm-Bamm1

Gecen gece diyorum kabul etmiyor dun diyeceksin diyor zorla yanlis yapmami istiyor sanirim


Abdullah462777

Last night niçin olmuyor? Google çeviride geçen gece yazdım orda da "last night" olarak çevirdi.


esincelik

Duydu, yerine dinledi denmez mi Türkçe de


Enes797285

Geçen gece niye olmuyo şerefsizler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla