"She also informed her bank."

Çeviri:O ayrıca bankasına da haber verdi.

4 yıl önce

9 Yorum


HanikaStar

O da bankasını bilgilendirdi yazdım... olmadı

4 yıl önce

talitt

"o aynı zamanda bankasını bilgilendirdi" cümlesindeki hata nerededir?

4 yıl önce

yvzclp

Also nun aynı zamanda anlamı yok mu acaba?

4 yıl önce

beningilizce

also'nun ''ayrıca'' ve '' de,da'' anlamı vardır

3 yıl önce

ihsana

o da bankasına bilgi verdi nasıl denir ?

3 yıl önce

lordcash

o da bankasına haber verdi ???

2 yıl önce

kadir162319

buradaki dahi anlamındaki da ekinin anlamını da also kelimesi mi katıyor cümleye? bilen parmak kaldırsın.

2 yıl önce

Bisnev99

also bu konumdayken sadece de da anlamına gelir diye biliyordum yanlış mıdır?

1 yıl önce

nastheillm

Kubar

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.