Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We are boys."

Traducere:Noi suntem băieți.

acum 3 ani

14 comentarii


gabita48194

Aceasta propozitie are intelea

acum 3 ani

YoAlexDamsa

Când se pune is şi când se pune are

acum 3 ani

Monica59941

Are cand sunt mai multe si is cand e unu

acum 2 ani

k1llmenow

Nu chiar :))))))) ,,are,, înseamnă,, sunt,, iar ,,is,, înseamnă,, este,,

acum 3 săptămâni

ElaBombone

Are inseamna si esti

acum 2 săptămâni

ElaBombone

Is se pune doar la persoana 3 singular, iar are la restul inafara de persoana 1 singular

acum 2 săptămâni

AlexBanu1

Nu are nimica, e acelasi lucru, noi se subintelege de le suntem

acum 3 ani

CatanaDeli

Eu am ghicit Am invatat aceasta propozitie

acum 3 ani

VasilacheI1

Nu la bagat pe noi

acum 3 ani

AndreiCod

De ce nu la bagat pe noi

acum 3 ani

marionela5

această propoyitie are sens

acum 2 ani

denisa374585

We are boys este noi suntem baieti !!!!! Stiu mai bine decat aplicatia asta

acum 1 an

Bogdanel20

Sa

acum 1 an

danasimo

Am greşit

cu 8 luni în urmă