1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We are boys."

"We are boys."

Traducere:Noi suntem băieți.

October 15, 2014

14 comentarii


YoAlexDamsa

Când se pune is şi când se pune are


Monica59941

Are cand sunt mai multe si is cand e unu


k1llmenow

Nu chiar :))))))) ,,are,, înseamnă,, sunt,, iar ,,is,, înseamnă,, este,,


ElaBombone

Are inseamna si esti


ElaBombone

Is se pune doar la persoana 3 singular, iar are la restul inafara de persoana 1 singular


gabita48194

Aceasta propozitie are intelea


AlexBanu1

Nu are nimica, e acelasi lucru, noi se subintelege de le suntem


CatanaDeli

Eu am ghicit Am invatat aceasta propozitie


VasilacheI1

Nu la bagat pe noi


AndreiCod

De ce nu la bagat pe noi


marionela5

această propoyitie are sens


denisa374585

We are boys este noi suntem baieti !!!!! Stiu mai bine decat aplicatia asta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.