1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My brother is not bilingual."

"My brother is not bilingual."

Fordítás:A fivérem nem kétnyelvű.

October 15, 2014

11 hozzászólás


kolter.ferenc

Szerintem az is jo hogy " a testverem nem beszél nyelveket" Mi az hogy kétnyelvű? ;-) talán kígyó:-D


Hannusz

Kétnyelvű= más az apjának, és más az anyjának az anyanyelve


Petmaestro

Vagyis: Két anyanyelvet beszél :)


BernusVida

Igen, de ez akkor is magyartalan!!! Nem mondunk mi ilyet...


LeventeKalman

Igen magyartalan, de mégis ez a legpontosabb fordítás.


sevike2

Sajnos, de egyetértek ez a legpontosabb fordítás.Bár, magyartalan


GombsGrta

Én azt irtam a fiu tesom azt miert nem fogadta el?


LeventeKalman

gondolom mert a 'tesó' szleng


bandris05

mert a bátty nagyobb testvért jelent, a "brother" viszont csak fiú tesót


timike1

a bátyám nem beszél mási nyelvet


Harga

Compare monolingual, multilingual, trilingual.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.